Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Click aici pentru a afla mai multe detalii. ascunde mesajul

iTrace

iTrace este solutia informatica pentru monitorizarea in timp real a executiei sarcinilor interne si raportarea activitatilor. Aplicatia reprezinta un important instrument de management intern, putand fi folosita pe arii variate de activitate:

  • Dispozitii interne si implementarea acestora;
  • Implementarea noilor proceduri de lucru;
  • Raportare interdepartamentala;
  • Gestionarea contractelor;
  • Gestionarea incidentelor;
  • Gestionarea schimbarilor;
  • Gestionarea termenelor de realizare/ solutionare.

 Beneficiile obtinute prin implementarea acestei solutii:

  • Unicitatea, acuratetea si disponibilitatea informatiei;
  • Crearea unui flux automatizat al activitatilor si/ sau sarcinilor;
  • Organizarea si controlul riguros al activitatii departamentelor;
  • Managementul in timp real al activitatilor/ sarcinilor respectand structura organizatorica a institutiei;
  • Facilitatea implementarii de noi proceduri;
  • Managementul schimbarilor;
  • Posibilitatea de verificare in timp real a status-ului, cu minim de efort si impact asupra entitatilor implicate;
  • Trasabilitate;
  • Rapoarte in timp real – predefinite si/sau configurabile;
  • Reducerea timpului de realizare a sarcinilor si solutionare a incidentelor, prin eficientizarea interactiunii dintre entitati: departamente, directii, utilizatori;
  • Minimizarea costurilor prin reducerea numarului de documente hard copy si optimizarea timpului de lucru